sâmbătă, 14 martie 2015

Oracle de la Triade - cateva exemple


Fascinatia mea cu Oraculul Triadei a inceput acu cativa ani, dar negasind explicatiile cartilor in engleza macar, l-am lasat la o parte. Apoi m-am hotarat sa-l cumpar sperand ca voi gasi sursa interpretarilor undeva, ceea ce s-a si intamplat. Pana in prezent, n-am gasit inca nici un oracol mai bun si mai precis. Din ianuarie 2015, de cand il folosesc am avut multe succese cu acest oracol.
Cateva dintre ele le voi insira aici:


1. Dorinta mea mare era sa-mi iau o casa a mea proprie, ieftina, cu banii jos, fara datorii, chiar daca are nevoie de renovare. Cand am intrebat acest oracol dupa ce l-am cumparat, mi-a raspuns in felul urmator:

Semn bun!!! Nastere (33) si Lumina (37), inseamna ca voi gasi o noua locuinta, o casa, si voi fi multumita. Intr-adevar am gasit-o si avea chiar si lumina (curent cuplat), mai are si sistem de incalzire interioara (soarele incalzeste). Aproape asa cum mi-am dorit. 

2. Inainte de-a merge sa vad aceasta casa, am intrebat acest oracol, ce parere voi avea despre casa, si cum o sa-mi placa. Raspunsul a fost urmatorul:

Nu stiam ce poate sa reprezinte aceasta carte!!! Credeam ca voi merge acolo si ceva teribil se intampla. M-a atras insa casa deosebit de mult, plus curiozitatea. Am aflat  cum am ajuns acolo, ca de fapt casa era doua proprietati si nu una. Casa era mare, mai mare decat mi-am inchipuit, solida, insa proprietatea din spate, care e si ea voluminoasa, lipita de cealalta, avea o ruptura in zid, o gaura mare, care trebuie sa fie cu timpul daramata.

3. Dupa ce-am vazut aceasta casa, a aparut indoiala. Daca si cu parca, si asa mai departe. Cartile care apareau mereu erau:

Dragostea (15) vorbea despre ce-mi spune inima, iar Alegere (22) vorbea de indecizia mea si framantarile mele interioare. Am decis sa aleg ce-mi spune inima si-am cumparat-o. Bineinteles ca dupa ce-am luat decizia aparea urmatoarea carte:

Cartea 50, Papirus, ma anunta ca voi semna contractul de cumparare. 

Daca nu l-ai probat inca, probeaza-l aici, acum!

Gandeste-te bine! Ce vrei sa stii?

Etaleaza dupa aia cele 2 carti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu